wtorek, 8 lutego 2011

piątek, 5 grudnia 2008

tyle mam w głowie..

chciałabym być taka jak kiedyś...
wszystko się zmienia-może dobrze
tak bardzo dobrze-lubię zmiany...
inni ludzie obok mnie
inne myśli w mojej głowie...
....dziwne sny....
ciągła walka o dobre myśli,
kradzione chwile szczęścia
uśmiech,błysk w oczach,ciepłe dłonie-
zbieram dobre chwile-zapamiętuje
podróż autobusem-za szybą tyle piękna...
i we mnie rodzi się coś dobrego-
ja-sama dla siebie-jestem
....dobrze że jestem...
nie lubię długich wieczorów...
znów uczę się samotności-powoli
ale bardzo skrupulatnie-
powinnam ją polubić...tak powinnam....
...dużo snu-lubię noce-długie noce...
okrywam się kołdrą marzeń-nikt nie wie gdzie jestem-
jest miękka, przytulna, ciepła-nie realna?
powoli wracam do ludzi....
fascynują mnie,tęsknie za nimi....
przeszłość-już nie wraca-dobrze??
tak-bardzo dobrze....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz