niedziela, 11 grudnia 2011

niebiesko mi ;)

jest mi dziś tak radośnie... noc była dla mnie dobra dziś - księżyc zaglądał do okna- taki jasny, wyraźny... białe chmury przesuwały się po niebie- a ja przyglądałam się temu z zachwytem...
z za szyby autobusu oglądałam przepiękny wschód słońca - a z drugiej strony ogromny księżyc chował się za horyzont... lubię jeździć autobusem i obserwować...
w drodze powrotnej grzałam twarz do słońca - i gdzieś ciągle na mojej twarzy błądził uśmiech...- jest mi radośnie- mam wrażenie że cały świat mi sprzyja- czuje w sobie taką energię...:)
nic szczególnego się nie dzieje- od świeci piękne słońce, kupiłam przepiękny niebieski płaszczyk ( jest po prostu bajeczny), ludzie na ulicy są jak by jacyś milsi, choinka na rynku na prawdę piękna... a myśli w mojej głowie radosne...
pięknie jest:)
i będę jutro niebiesko żółta;) mam żółtą spódnice i szalik- niebieskie rajstopy i płaszcz- chodząca energia- taki mam plan:)

3 komentarze:

  1. patrzenie na świat zależy od... naszego punktu widzenia :)
    niech zawsze będzie dla Ciebie taki magiczny! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. niech moc będzie w taki razie z Tobą wciąż :)

    OdpowiedzUsuń