czwartek, 3 marca 2011

dla siebie

zawsze lubiłam siebie... potrafiłam dostrzec swoje zalety... w towarzystwie czułam się lekko i swobodnie... na ulicy oglądają się za mną mężczyźni... na parkiecie nigdy nie brakowało mi adoratorów... zawsze czułam się kobieco- dobrze... długie włosy, zgrabna sylwetka- lubiłam bawić się ubiorem, coś pokombinować- ażeby nigdy nie było monotonnie... lubię spódnice, sukienki...
zawsze miałam dużo do powiedzenia- nigdy nie bałam się wypowiadać swojego zdania... dużo czytam- dużo wiem... łatwo kojarzę fakty, łatwo zapamiętuje rożne rzeczy- uwielbiałam rozmawiać z ludźmi...
lubiłam flirtować- tak uwielbiałam te potyczki słowne... każdy w moim towarzystwie dobrze się czuł i często śmiał... ja zawsze z uśmiechem i poczuciem humoru...
zawsze z pełnym optymizmem-pewna swego... pewna poczucia własnej wartości...
singielka kochająca życie- tak było kiedyś... 

wszystko to - nagle przestaje być moje...

zaczynam się angażować, zaczyna mi zależeć na Nim,  jestem w związku i wszystko to przestaje istnieć... 
czuje się nijaka, nie pewna, wszystkie inne dziewczyny, kobiety wydają się mi być ładniejsze, ciekawsze... 
a ja zyskuje bylejakość, szarość... i strach że mnie zostawi... 
i takie staranie się, zastanawianie się co On sobie pomyśli, jak coś odbierze... 

wiesz- najgorsze jest to że przez ten mój paniczny już strach i poczucie bylejakości- jest wielce prawdopodobne że jednak mnie zostawi...

trzeba coś z tym zrobić...
znów być dla siebie kimś ważnym i wyjątkowym...

5 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie byłam oblegana przez adoratorów ... zawsze czułam się brzydsza ... ale mam wrażenie, że tak samo się boimy stracić "Go".

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Twój strach, ehh chyba każda zakochana kobieta ma w sobie ten lęk, czuje się gorsza od wszystkich innych.
    Trzeba znać swoją wartość :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda, jest dość przygnębiający.
    Chętnie szukam tych lepszych miejsc, czekam tych piękniejszych chwil, by się nimi móc zachwycić...
    ________________________________
    Lepiej iść i upadać niż przez całe życie klęczeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń