środa, 31 sierpnia 2011

wesele... :)

sobotnia impreza - była taka jak przewidziałam... bardzo mało osób - co w żadne sposób mi nie przeszkadzało - wytańczyłam się, wybawiłam...
i pewien pan patrząc na mnie stwierdził " piękna jesteś, na prawdę piękna jesteś"
podziękowałam uśmiechem - i ciepłym dziękuje...

ostatnio dobrze się czuje - sama ze sobą... mnóstwo rzeczy mnie cieszy... znów jest mi radośnie, pogodnie... choć miewam chwile kiedy mi smutno, kiedy czuje się samotna... kiedy brakuje mi ciepła i czułości... ale to chyba normalne prawda?
K od czasu do czasu przypomina o sobie- jakimś sygnałem- najczęściej gdzieś przez weekend- a ja się zastanawiam w zasadzie o co mu chodzi... ma coś do powiedzenia to niech to powie... a nie tak - nie wiadomo jak...

po za tym w sobotę idę na wesele;)
to śmieszna historia - mama wraz ze swoją koleżanką z pracy wyswatała mnie z jej synem... wylukałam Go najpierw sobie na n-k.... przystojny, wysoki, czarny, opalony dobrze zbudowany... więc myślę sobie- tak wspaniałomyślnie mogę się zgodzić..;)
rozmawialiśmy przez telefon, bardzo uprzejmy i miły... jesteśmy umówieni na wieczorek zapoznawczy w piątek... ( tak, tak w sobotę wesele) śmiesznie będzie;-)
ale co- trzeba się integrować...:) zamierzam dobrze wyglądać i dobrze się bawić... podobno Daniel ( tak ma na imię) bardzo lubi tańczyć- zapowiedział się ze prowadzi samochód więc nie pije alkoholu... - więc zapowiada się bardzo miło...
wstępnie mieliśmy się zobaczyć gdzieś na mieście - ale w końcu zostało na tym że przyjedzie do mnie do domu - tak trochę mi to nie na rękę - tzn. zupełnie inaczej jest gdzieś na mieście a zupełnie inaczej w moim pokoju- zupełnie inna atmosfera...
ale zamierzam być otwarta i towarzyska - bez żadnych tendencji ucieczkowych i analizowania wszystkiego... zamierzam Go poznać, zobaczyć jakim jest człowiekiem -
w sobotę zamierzam dobrze się bawić... noże nawet troszkę dać się ponieść.. ale ccciii ;-)
i mam na tą okazję cudną klasyczną czerwoną sukienkę...

2 komentarze:

  1. bravooooo, gratulujepodejscia!!!!!!!!!!!!!!!!jestem duumna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!badz soba i dobrze sie baw ;)

    OdpowiedzUsuń