niedziela, 7 października 2012

deszczowo nostalgicznie- usypiająco... a z drugiej strony bardzo rytmicznie- ze słuchawkami na uszach - cały świat mam daleko... i mam ochotę tańczyć- moje "po koncertowe" odkrycie... słucham i słucham w kółko...

mam ochotę na spacer w deszczu, na długi gorący prysznic i dobry sen - wszytko do zrobienia...

kolejna książka która mnie pochłonęła - niesamowita.... ostatnio bardzo dużo czytam - brak pracy skutkuje dużą ilością wolnego czasu- który staram się wykorzystać jak się da- puki mam urlop od życia;)
od pośpiechu, od rannego wstawania, od tego że coś muszę...

wczoraj udało mi się wyrwać na imprezę... to był dobry wieczór-nie porywający ale dobry... darmowe wejściówki, darmowe piwo... i zdjęcie w dość pewno śmiesznej pozycji... - hm zobaczymy... 
( co jakiś czas w klubie pojawia się fotograf, który poluje na bawiących się ludzi )
potańczyłam - to najważniejsze...

3 komentarze:

  1. a co ciekawego czytasz ?

    Wspólny mianownik w końcu się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów nikomu / Harlan Coben- świetny kryminał...
      Po tamtej stronie ciebie i mnie / Jess Rothenberg - książka o której nie da się powiedzieć w dwóch zdaniach...- polecam:)

      p.s. - chyba zacznę pisać recenzję:)

      Usuń